os xotas

Vox populi

Re: os xotas

Notapor Invitado el Dom Nov 22, 2009 4:29 pm

hola: xotas e mestura que sepades que a castañada de a CABANA foi un esitazo, pra vos e pra os organizadores do evento, seguide asi, que tedes moitoooooo futuro, hata a proxima BICOS.
Invitado

Notapor Mesigua el Lun Nov 23, 2009 4:43 pm

A xente respondeu moi moi ben e tocar así sempre é unha gozada. Nos pásamolo de vicio :mrgreen:
Mesigua

Notapor caamanho el Mar Nov 24, 2009 7:31 pm

foi a bomba ,exito totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,non somos nadie,e frazas polo comentario
caamanho

Notapor Invitado el Vie Feb 19, 2010 1:03 pm

hola bos dias, con unha pouca de resaca pero compensou, estivo de pagada o da repichoca,os xotas sodes o maximo, felicidades a todos os participantes,pero o do xaso foi unh pasada,feliz nadal pra TODOS. :roll:
Invitado

Notapor caamanho el Mar Mar 16, 2010 8:42 pm

e continuamos,a seguinte para o dia 17 de abril,a churrascada a cobas(coas cantareiras mestura) que é o noso,e os dia 1 é 2 de maio canido en festas,que eso xa é a bomba ,o 8 a vilaboa e ortegal ,doblete(coas cantareiras mestura) ,o 16 a cervás(coas cantareiras mestura) ó 22 a alborada de meirás (que xa teño medo,xa case nos conocen en toda-las casas) e que este ano temolo case todo copao,continuará,non somos nadie.
caamanho

Notapor cris laxe el Vie May 14, 2010 1:13 pm

caamanho escribió:sodes o maximo doubos as gracias en nome de todos os xotas ,e que sepades que gustachedes moitisimo, e o sabado, xa sabedes, a montar outra festa e na casa inda encima, un abrazo moi forte a todas e gracias.

caamanho spero k ch salira bn a actuacion do 21. Haber se vindes actuar por aqui para k te vexa tua irman que xa vai sendo hora. BICOS E ARRIBA OS XOTAS!!! :lol:
cris laxe

Notapor caamanho el Vie May 14, 2010 7:29 pm

gazas miña irmá como me acaba de gustar de verte por aqui,calqueira dia che votamos unhas pezas ahí,vai preparando a cafetera xa veras
caamanho

Notapor caamanho el Vie May 14, 2010 7:36 pm

actuaciones,sabado dia 15 mayo hogar de maiores en el val a las 18.00h y a continuacion en meiras a las 19.30h actuacion en la aa.vv.,todo esto con las cantareiras mestura meiras y el domingo a partir de las 12.00h de la mañana romeria de lodairo con nuestras amigas de ares,y a las 19.30h dia de las letras gallegas en cervás con las cantareiras mestura meiras ,y el dia 22 de mayo alborada por meiras ,y el 23 de mayo actuacion en el bar de juanillo a partir de la 13.00h,es que no paramos,e veña festa.
caamanho

Notapor cris laxe el Mié Jul 28, 2010 1:52 pm

caamanho escribió:el proximo día 21 de junio actuacion de " OS XOTAS " en el segundo Festival Folk de La Gallada (San Juan de Piñeiros), esperamos veros por allí compis. :D :D :D

Ola meu irmán. Como van as actuacións? De aqui a eurovisión.
Xa lles gustaría os de eurovisión, verda?
Bueno, non te olvides de avisarme cando toquedes por aqui cerca, que xa che teño un club de fans preparado.
BICOS. XA FALAREMOS. CHAU

Última reactivación por Anonymous en Mié Jul 28, 2010 1:52 pm
cris laxe

Previo

Volver a Foro Público